Grattis!

... Till jobbet Mallan! King att ni ska jobba tillsammans, mycket bra.

Vet ni vad? Nu har jag varit helt torkad sedan det att ni stack. Whaaaaaat liksom!? Men det är helt och totalt sant. Nästa gång jag kliver på flaskan blir den 27:e då jag hoppas att ni båda kommer hem :) Då blire feeeest

Idag är jag ledig. Inte lite svett det heller! Jag ska nog ner på stan sedan och införskaffa mig en ny kavaj. Måste ha, måste ha. Får se om jag hittar någon, men jag har spanat in en på H&M iaf.

Jag ska också hämta kläderna jag ska ha imorn på Julias fest. Oj oj oj. Vettefan om jag törs ta med mig kameran alltså...

Men hörrni Trondheimbor. Kör hårt i helgen! Jag håller på att titta upp när jag kan komma och hälsa på er, kanske jag kan försöka få med mig totta också :)

Puuuuuussssss. HÖRS!

Baba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0