KINGTIPS!

Tork ett här.

Jag har ett riktigt bra tips på ingång.
Jag kom på det idag, helt själv, riktigt bra!
Håll i er nu: De handlar om.. STÄDNING!

Här i min lya har jag en bra sugande dammsugare, helt vanlig klumpig med sladd.
Men jag har också en trådlös smidig dammsugare som är mycket lättare att plocka fram.
Tyvärr så blir det inte lika bra städat med den. DÄRFÖR kom jag fram till att jag skulle städa
på kvällen, när det inte är så ljust.
Så nu sitter jag här och tittar på mina rena golv, dem ser rena ut ikväll iallafall.

Bra där!

/ torken den förste.
Torken den vise.


Kommentarer
Postat av: puffen

Det man inte ser finns inte!

2010-02-05 @ 23:52:40
Postat av: Anonym

Precis min tanke!

2010-02-06 @ 00:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0