Slarvig?

Är ni lite slarviga, kanske känner igen er i mig?

Super bort telefonen och tappar bort passet och kanske körkortet. Låser bankdosan och glömer maten ute så djuren äter upp köttfärsen.

Anta att det är erat undermedvetna. Att allt blir bättre om det händer. Då tar man sig igenom det! Om jag hade haft passet och åkt hade jag nog dött i en olycka:S Köttfärsen var nog redan dålig och vem vill ha salmonella? Hade jag haft bankdosan kanske jag betalt en räkning som inte ens ska betalas, inte bra, inte bra. Telefonen var säkert av modell Superstrålning. Så nu klarade jag mig just från hjärncanser! 

Sedan är det aldrig fel med choklad. Hjälper Alltid. 

Tork tre, aldrig deppig!

Fest på Lördag?



Kommentarer
Postat av: FESTARTORKER

Tack malin. Äntligen har du klippt av håret och färgat mörkare.

riktigt bra stil.



2010-02-03 @ 23:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0