Sundsvall här!!

Sundsvall har nu anlänt till bloggen igen!!

Skönt att se att ni "sköter" er där borta! Precis som det ska vara :) puffen är mycket nöjd.

Här i Sundsvall är allt sig likt och jag skulle göra allt för att dra iväg ett tag precis som ni har gjort. Helt rätt val tjejer, helt rätt.

Nå, vad är nytt här i stan då? Nåt måste ju ha hänt medan ni varit borta!? Ja, jag och tork 4 var på bio i frdags. vi såg "farsan". Helt sinnessjukt bra film, den måste ni se!

Annars har jag varit super-torkad. Idag skulle jag däremot vilja ha ett helrör vid min sida då det är världens värsta dag just idag. Ja, den 14 februari är alla singlars mest fruktade dag. Alla hjärtans dag. Nej tack, ge mig lite koskenkorva nu!!

Fin tatuering btw, har tänkt mig något liknande!

HÖRS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0