Tork 2 kör ist nyktert!

Jag har nu bestämt mig. Ja, nu är det bestämt och när jag väl bestämmer mig för något så blir det som en utmaning. Utmaningar är något jag gillar så jag kommer knappast bryta mitt ord. Jag är tjurigare än allt tjurigt!

Jag, Sophia, kommer vara nykter till sista helgen i februari.
Sådär, nu var det sagt. Lättare att tala om det för alla andra så de också vet om det.

Ni som känner mig vet att jag inte behöver ha alkohol i kroppen för att ha roligt och göra helgalna saker.
I'm allways a crazy woman!

Det blir tork. Over and out



Kommentarer
Postat av: tork 3

HÄRLIGT! haha 3 vita helger! wow! hahaha du går verkligen in för det här med torken du;)

2010-02-05 @ 15:32:50
URL: http://malinsahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0